Hét totaalpakket voor bezorg- en afhaalrestaurants!
Sitedish levert hét totaalpakket voor bezorg- en afhaalrestaurants en is de Nederlandse grondlegger en marktleider op dit gebied. Met 15 jaar ervaring biedt Sitedish hun diensten inmiddels aan ruim 3.000 restaurants aan. Het totaalpakket van Sitedish bestaat uit een eigen bestelsite, bestelapp, kassasysteem, hardware, BezorgApp en Marketing Tools. Door de restauranthouders te ontzorgen van randzaken, biedt Sitedish hen de mogelijkheid volledig te focussen op het eten.
Sitedish is in de basis een jong en innovatief SaaS-bedrijf met de missie om bezorg- en afhaalrestaurants minder afhankelijk van bezorgplatforms te maken, waardoor zij enorm kunnen besparen op commissiekosten. Help jij Sitedish mee om verder te groeien?
Als Teamlead Customer Support ben jij de leider van ons support team! Je bent hiermee verantwoordelijk voor het aansturen van het team, het bewaken van de administratieve processen en het opbouwen van sterke klantrelaties. Deze functie biedt een uitdagende werkomgeving waarin je verschillende taken op een dag moet combineren. De taken worden uitgevoerd in een jong en hecht team. Ben jij detailgericht, een teamspeler, stressbestendig en in staat om het overzicht te bewaren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Een kijkje in een doorsnee dag als Teamlead Customer Support bij Sitedish
's Ochtends arriveer jij op jouw gloednieuwe Swapfiets van de zaak. Je begint de dag met een goede kop koffie en checkt in bij jouw team. Daarna ga je in overleg met de Support Manager over de dag/weekplanning.
Vervolgens bekijk je de nieuw binnengekomen tickets. Je beoordeelt ze, verdeelt ze over jouw team en zet een taakverdeling op. Hierna check je de betalingen en facturen waarna je de betaalde facturen vervolgens doorzet. Tussendoor word je ook nog even uitgedaagd door je collega's voor een potje tafelvoetbal of kies je er tóch voor om even te chillen in de massagestoel.
12.30: lunchtijd! Een uitgebreide, volledig gevulde lunchtafel met al jouw collega's staat al voor je klaar. Ook wordt er regelmatig bij één van onze klanten besteld... let's eat!
Na de lunch ga je in overleg met het sales team en spar je samen over de nieuwe accounts. Nadat je dit hebt afgerond ga je met je eigen tickets aan de slag, deze lopen ondertussen natuurlijk ook gewoon door. Gedurende de dag ben je in overleg met jouw support team en stuur je hen waar nodig aan. Aan het eind van de dag doe je een laatste controle op de facturen, evalueer je de dag van jouw team en sluiten we de dag rustig aan af.
Je fietst door naar de sportschool waar je even lekker je koppie leeg kan maken. Kost jou dit extra? Nee, want ook dit sportabonnement krijg je van Sitedish! Daarna door naar huis want morgen wordt een lange dag: het halfjaarlijkse bedrijfsuitje staat namelijk weer op de planning!
''Ons bedrijf ontwikkelt altijd door en staat nooit stil. We willen altijd meer en beter, dat voel ik bij al mijn collega’s en dat motiveert!''
Diede - Office Manager
Je hebt aantoonbare ervaring in een leidinggevende rol
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te communiceren op verschillende niveaus binnen de organisatie
Je hebt een proactieve houding en een resultaatgerichte instelling
Je hebt sterke analytische vaardigheden en oog voor detail
Je bent creatief en flexibel in het vinden van oplossingen
Je bent assertief en in staat om beslissingen te nemen
Je hebt HBO werk- en denkniveau
Je bent administratief vaardig en in staat om met verschillende softwareprogramma's te werken
Een uitdagende en afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid
De mogelijkheid om een team aan te sturen en medewerkers te motiveren
Wil je ons team komen versterken als Team Lead Customer Support? Dan horen we graag van je! Voor meer informatie kun je altijd bellen naar 020-2440858 en vragen naar Killian.