Hét totaalpakket voor bezorg- en afhaalrestaurants!
Team Lead Customer and Technical Support
Sitedish is een snelgroeiend en innovatief SaaS-bedrijf met de missie om bezorg- en afhaalrestaurants minder afhankelijk te maken van bezorgplatforms en hen te verlossen van torenhoge commissies. Help jij Sitedish om verder te groeien in deze David versus Goliath-strijd?
Sitedish gaat de strijd aan met bezorgplatforms door hét totaalpakket voor bezorg- en afhaalrestaurants te leveren en is de Nederlandse grondlegger en marktleider op dit gebied. Met ruim 16 jaar ervaring biedt Sitedish inmiddels zijn diensten aan meer dan 3.200 restaurants aan. Ondanks de vele jaren ervaring heerst er een scale-up sfeer door de plotselinge, gigantische groei die Sitedish in 2019 heeft doorgemaakt. Daarnaast zit Sitedish sinds vorig jaar wéér in een nieuwe groeifase, wat dit een uitgelezen moment voor jou maakt om aan boord te komen!
Het totaalpakket van Sitedish bestaat uit een eigen bestelsite, bestelapp, kassasysteem, hardware, BezorgApp en de nodige relevante marketingtools om de eigen bestelomgeving onder de aandacht te brengen. Door restauranthouders te ontzorgen van randzaken, biedt Sitedish hen de mogelijkheid zich volledig te richten op het eten.bezorgplatforms te maken, waardoor zij enorm kunnen besparen op commissiekosten. Help jij Sitedish mee om verder te groeien?
Als Team Lead Customer & Technical Support ben je, samen met onze andere Team Lead, verantwoordelijk voor het aansturen van ons Customer Support team, dat bestaat uit zes agents. Je zorgt voor efficiënte en klantgerichte ondersteuning en streeft continu naar verbetering van onze processen. Daarnaast werk je nauw samen met andere afdelingen om de klanttevredenheid te waarborgen en te verhogen.
''Ons bedrijf ontwikkelt altijd door en staat nooit stil. We willen altijd meer en beter, dat voel ik bij al mijn collega’s en dat motiveert!''
Diede - Head of Operations
Leidinggeven aan het Customer Support team en het aanspreekpunt zijn voor onze agents.
Optimaliseren en structureren van processen.
Monitoren van de kwaliteit van de klantenservice en implementeren van verbeteringen.
Behandelen van complexe klantvragen en - problemen. Daarnaast ben je ook altijd bereid om onze klanten te woord te staan voor simpele vragen.
Fungeren als dedicated aanspreekpunt voor serverbeheer met betrekking tot domeinnamen.
Samenwerken met andere teams om klantgerichte oplossingen te bieden.
Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare leidinggevende rol binnen Customer & Technical Support.
Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
Ervaring met DNS-beheer van domeinnamen en het toevoegen van DNS-records. Troubleshooting bij problemen in dit proces is voor jou geen onbekend terrein.
Ervaring met het werken in GitHub.
Een basiskennis van programmeertalen, zoals PHP, en bent gemotiveerd om hier meer over te leren.
Een brede technische kennis en kunt dit inzetten binnen je rol.
Een proactieve mentaliteit en denkt graag in oplossingen.
Ervaring met het optimaliseren van processen en het aansturen van een team.
Motivatie om nieuwe systemen en technologieën te ontdekken en eigen te maken.
Een marktconform salaris afhankelijk van jouw ervaring.
24 vakantiedagen op basis van 40 uur.
Een maandelijkse bijdrage voor een sportabonnement of Swapfiets.
Een goede pensioenregeling: Sitedish stort iedere maand, gratis en voor niets, nog eens extra 5% van jouw maandloon in je pensioenfonds voor later... thank us later!
Een luxe en uitgebreide lunchtafel voor zowel de grootste carnivoren als de meest fanatieke veganisten.
Een uitdagende en afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid.
Een prettige en informele werksfeer met gezellige en gemotiveerde collega's.
Een maandelijkse Sitedish-borrel met het lekkerste eten van onze klanten, drankjes en spelletjes in overvloed!
Een volledig verzorgd halfjaarlijks teamuitje... zonder al te veel te verklappen wil je deze niet missen!
Een referral bonus wanneer je een nieuwe collega aandraagt
Wil je ons team komen versterken als Team Lead Customer & Technical Support? Dan horen we graag van je! Voor meer informatie kun je altijd bellen naar 020-2440858 en vragen naar Sylvenzo.