Customer Support Agent

Solliciteer nu

Customer Support Agent

Kom jij ons gezellige, jonge en ambitieuze team versterken?

Full-time / Part-time · Amsterdam

Over Sitedish

Sitedish levert hét totaalpakket voor bezorg- en afhaalrestaurants en is de Nederlandse grondlegger en marktleider op dit gebied. Met 15 jaar ervaring biedt Sitedish hun diensten inmiddels aan ruim 3.000 restaurants aan. Het totaalpakket van Sitedish bestaat uit een eigen bestelsite, bestelapp, kassasysteem, hardware, BezorgApp en Marketing Tools. Door de restauranthouders te ontzorgen van randzaken, biedt Sitedish hen de mogelijkheid volledig te focussen op het eten. 

Sitedish is in de basis een jong en innovatief SaaS-bedrijf met de missie om bezorg- en afhaalrestaurants minder afhankelijk van bezorgplatforms te maken, waardoor zij enorm kunnen besparen op commissiekosten. Help jij Sitedish mee om verder te groeien?

Over jouw rol

Als Customer Support Agent ben jij de superheld van onze klanten! Persoonlijke verbinding met de klant staat centraal: meedenken, hulp bieden, vragen beantwoorden en advies geven... de werkzaamheden zijn afwisselend zodat je plezier in je werk ervaart en worden uitgevoerd in een jong en hecht team.

Een kijkje in een doorsnee dag als Customer Support Agent bij Sitedish

's Ochtends arriveer jij op jouw gloednieuwe Swapfiets van de zaak. Je begint de dag met een goede kop koffie en opent jouw mailbox. Hier vind je taken als het opbouwen van de accounts van nieuwe klanten, aanpassingen in menukaarten, het ontwerpen van promotieflyers van restaurants en het wijzigen van logo's (geen zorgen, dit is allemaal zodanig opgezet dat het heel eenvoudig werkt). 

Vervolgens gaat de telefoon: een klant heeft een hulpvraag over zijn bestelsite. Doordat je goed getraind bent door Sitedish weet jij hier natuurlijk het perfecte antwoord op en schiet direct te hulp. Tussen de belletjes door word je ook nog even uitgedaagd door je collega's voor een potje tafelvoetbal of kies je er tóch voor om even te chillen in de massagestoel. 

12.30: lunchtijd! Een uitgebreide, volledig gevulde lunchtafel met al jouw collega's staat al voor je klaar. Ook wordt er regelmatig bij een van onze klanten besteld... let's eat!

Na de lunch zijn de telefoonlijnen meestal drukker. We hanteren een automatische lijnverdeling zodat alles eerlijk wordt verdeeld en je niet de volledige dag aan het bellen bent. Tussendoor volg je namelijk ook mailboxen en werk je aan openstaande taken op het takenbord. Aan het eind van de dag doet onze Support Manager een laatste check, kijken we samen wat er voor de volgende dag nog open staat en sluiten we de dag af.

Je fietst door naar de sportschool waar je even lekker je koppie leeg kan maken. Kost dit jou extra? Nee, want ook dit sportabonnement krijg je van Sitedish! Daarna door naar huis want morgen wordt een lange dag: het halfjaarlijkse bedrijfsuitje staat namelijk weer op de planning!

''Ons bedrijf ontwikkelt altijd door en staat nooit stil. We willen altijd meer en beter, dat voel ik bij al mijn collega’s en dat motiveert!''

Diede - Office Manager

Naar wie zijn wij op zoek?

  • Je bent vriendelijk, klantgericht, collegiaal en gemotiveerd
  • Je vindt het leuk om klanten te helpen met hun hulpvragen
  • Je hebt werkervaring met het helpen van klanten in een dienstverlenende sector. Dit is een pré maar niet verplicht: wanneer je de juiste motivatie hebt kunnen wij je hierin trainen
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep: de horeca
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift

Deze Happy Tunes draaien wij op kantoor!

Dit krijg je van ons

  • Een startsalaris van €2.300 - €2.700 per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van jouw ervaring
  • 24 vakantiedagen
  • Een Swapfiets
  • Een sportabonnement
  • Een flexibele werkweek van 3-5 dagen
  • Een goede pensioenregeling: Sitedish stopt iedere maand, gratis en voor niets, nog eens extra 5% van jouw maandloon in jouw pensioenfonds voor jouw ouwe dag... thank us later!
  • Een luxe en uitgebreide lunchtafel voor zowel de grootste carnivoren als veganisten
  • Individuele begeleiding en ondersteuning voor jouw persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Een prettige en informele werksfeer met jonge, gemotiveerde collega's 
  • Een maandelijkse Sitedish borrel met het lekkerste eten van onze klanten, drankjes en spelletjes in overvloed!
  • Een volledig verzorgd halfjaarlijks teamuitje... zonder al te veel te verklappen wil je deze niet missen!

Enthousiast geraakt? Top!

Wil je ons team komen versterken als Customer Support Agent? Dan horen we graag van je! Voor meer informatie kun je altijd bellen naar 020-2440858 en vragen naar Sylvenzo.