Hét totaalpakket voor bezorg- en afhaalrestaurants!
Customer Support Agent
Sitedish is destijds opgestart omdat grote bestelplatforms als Thuisbezorgd en Uber Eats steeds meer macht kregen waardoor bezorg- en afhaalrestaurants nagenoeg verplicht via deze platforms moesten adverteren voor bestaansrecht. Deze platforms zijn natuurlijk bewust van hun positie en gebruiken dit om hun commissies steeds te verhogen. De bestelplatforms zijn handig voor incidentele/nieuwe klanten omdat iedere consument hen kent maar het is zonde om torenhoge commissies te betalen over vaste/terugkerende klanten, aangezien ze het restaurant immers toch al weten te vinden... voor deze klanten is een eigen bestelomgeving via Sitedish dus erg interessant!
Sitedish levert hét totaalpakket voor bezorg- en afhaalrestaurants en is de Nederlandse grondlegger en marktleider op dit gebied. Met ruim 15 jaar ervaring biedt Sitedish hun diensten inmiddels aan ruim 3.000 bezorg- en afhaalrestaurants aan. Het totaalpakket van Sitedish bestaat uit een eigen bestelsite, bestelapp, kassasysteem, hardware, BezorgApp en Marketing Tools. Door de restauranthouders te ontzorgen van randzaken, biedt Sitedish hen de mogelijkheid volledig te focussen op het eten.
Sitedish is een jong en innovatief SaaS-bedrijf met de missie om bezorg- en afhaalrestaurants minder afhankelijk van bezorgplatforms te maken, waardoor zij enorm kunnen besparen op commissiekosten. Sitedish is een snelgroeiend bedrijf dus we zoeken iemand die ons meer structuur kan bieden en ons kan helpen met het opstarten en oprichten van een agile manier van werken. Help jij Sitedish mee om verder te groeien?Over jouw rol
Als Customer Support Agent ben jij de superheld van onze klanten! Persoonlijke verbinding met de klant staat centraal: meedenken, hulp bieden, vragen beantwoorden en advies geven... de werkzaamheden zijn afwisselend zodat je plezier in je werk ervaart en worden uitgevoerd in een jong en hecht team.
Je begint de dag met een goede kop koffie en opent jouw mailbox. Hier vind je taken als het opbouwen van de accounts van nieuwe klanten, aanpassingen in menukaarten, het ontwerpen van promotieflyers van restaurants en het wijzigen van logo's (geen zorgen, dit is allemaal zodanig opgezet dat het heel eenvoudig werkt).
Vervolgens gaat de telefoon: een klant heeft een hulpvraag over zijn bestelsite. Doordat je goed getraind bent door Sitedish weet jij hier natuurlijk het perfecte antwoord op en schiet direct te hulp. Tussen de belletjes door word je ook nog even uitgedaagd door je collega's voor een potje tafelvoetbal of kies je er tóch voor om even te chillen in de massagestoel.
12.30: lunchtijd! Een uitgebreide, volledig gevulde lunchtafel met al jouw collega's staat al voor je klaar. Ook wordt er regelmatig bij een van onze klanten besteld... let's eat!
Na de lunch zijn de telefoonlijnen meestal drukker. We hanteren een automatische lijnverdeling zodat alles eerlijk wordt verdeeld en je niet de volledige dag aan het bellen bent. Tussendoor volg je namelijk ook mailboxen en werk je aan openstaande taken op het takenbord. Aan het eind van de dag doet onze Support Manager een laatste check, kijken we samen wat er voor de volgende dag nog open staat en sluiten we de dag af.
Je fietst door naar de sportschool waar je even lekker je koppie leeg kan maken. De sportschool óf je Swapfiets kosten jou helemaal niets, hier krijg je namelijk budget voor vanuit Sitedish. Daarna door naar huis want morgen wordt een lange dag: het halfjaarlijkse bedrijfsuitje staat namelijk weer op de planning!
''Ons bedrijf ontwikkelt altijd door en staat nooit stil. We willen altijd meer en beter, dat voel ik bij al mijn collega’s en dat motiveert!''
Diede - Office Manager
Een startsalaris van €2.300 - €2.700 per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van jouw ervaring
24 vakantiedagen
Budget voor een Swapfiets of een sport abonnement
Een flexibele werkweek van 3-5 dagen (werken in het weekend is bespreekbaar!)
Een goede pensioenregeling: Sitedish stopt iedere maand, gratis en voor niets, nog eens extra 5% van jouw maandloon in jouw pensioenfonds voor jouw ouwe dag... thank us later!
Een luxe en uitgebreide lunchtafel voor zowel de grootste carnivoren als veganisten
Individuele begeleiding en ondersteuning voor jouw persoonlijke ontwikkeling en groei
Een prettige en informele werksfeer met jonge, gemotiveerde collega's
Een maandelijkse Sitedish borrel met het lekkerste eten van onze klanten, drankjes en spelletjes in overvloed!
Een volledig verzorgd halfjaarlijks teamuitje... zonder al te veel te verklappen wil je deze niet missen!
Wil je ons team komen versterken als Customer Support Agent? Dan horen we graag van je! Voor meer informatie kun je altijd bellen naar 020-2440858 en vragen naar Sylvenzo.