Als Customer Support Agent ben je de redder van onze klanten. Het gaat om verbinding met klanten: hulp bieden, meedenken, vragen beantwoorden en advies geven. De werkzaamheden zijn afwisselend en worden uitgevoerd in een hecht jong team.
Hier een goed voorbeeld wat je kan verwachten op een dag als Customer Support Agent bij Sitedish:
"We beginnen de dag met een goede kop koffie en openen onze mailbox. Die zit meestal vol met vragen of opmerkingen van klanten en die beantwoorden we. Dan gaat de telefoon. We zijn vanaf 09.00 uur telefonisch bereikbaar en er is een constante stroom van 24/7 klanten die graag bellen voor advies over hun menu-items of leveringsconfiguratie.
12.30 uur lunchtijd! De koelkast in de keuken boven is altijd gevuld met wekelijkse boodschappen. Lunch bestellen bij een van onze klanten komt ook regelmatig voor :)
Na de lunch zijn de lijnen meestal drukker en beginnen restaurants hun dag met telefoontjes om vragen te stellen. Gedurende deze tijd volgen we mailboxen en werken we aan openstaande taken op het takenbord. Je helpt de restauranthouder een promotiefolder te ontwerpen of een nieuwe website te bouwen! Aan het eind van de dag doet onze Support Manager, Killian, een laatste check, kijken we wat er de volgende dag nog open is en gaan we tevreden naar huis.
''Ons bedrijf ontwikkelt altijd door en staat nooit stil. We willen altijd meer en beter, dat voel ik bij al mijn collega’s en dat motiveert!''
Diede - Office Manager
Wil je ons team komen versterken als Customer Support Agent? Dan horen we graag van je! Voor meer informatie kun je altijd bellen naar 020-2440858 en vragen naar Killian.