Customer Support Agent

Solliciteer nu

Customer Support Agent

We zijn op zoek naar een leuke, vlotte nieuwe collega om ons team te versterken

Full-time · Amsterdam

Over de rol

Als Customer Support Agent ben je de redder van onze klanten. Het gaat om verbinding met klanten: hulp bieden, meedenken, vragen beantwoorden en advies geven. De werkzaamheden zijn afwisselend en worden uitgevoerd in een hecht jong team.

Hier een goed voorbeeld wat je kan verwachten op een dag als Customer Support Agent bij Sitedish:

"We beginnen de dag met een goede kop koffie en openen onze mailbox. Die zit meestal vol met vragen of opmerkingen van klanten en die beantwoorden we. Dan gaat de telefoon. We zijn vanaf 09.00 uur telefonisch bereikbaar en er is een constante stroom van 24/7 klanten die graag bellen voor advies over hun menu-items of leveringsconfiguratie.

12.30 uur lunchtijd! De koelkast in de keuken boven is altijd gevuld met wekelijkse boodschappen. Lunch bestellen bij een van onze klanten komt ook regelmatig voor :)

Na de lunch zijn de lijnen meestal drukker en beginnen restaurants hun dag met telefoontjes om vragen te stellen. Gedurende deze tijd volgen we mailboxen en werken we aan openstaande taken op het takenbord. Je helpt de restauranthouder een promotiefolder te ontwerpen of een nieuwe website te bouwen! Aan het eind van de dag doet onze Support Manager, Killian, een laatste check, kijken we wat er de volgende dag nog open is en gaan we tevreden naar huis.

''Ons bedrijf ontwikkelt altijd door en staat nooit stil. We willen altijd meer en beter, dat voel ik bij al mijn collega’s en dat motiveert!''

Diede - Office Manager

Wat vragen we van jou?

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding
  • Je hebt werkervaring met het helpen van klanten in een dienstverlenende sector
  • Je hebt affiniteit met de horeca en onze doelgroep
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift

Deze Happy Tunes draaien wij op kantoor!

Dit krijg je van ons

  • Een startsalaris vanaf €2.200 per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van ervaring
  • 24 vakantiedagen
  • 3-5 dagen per week (flexibel in te richten)
  • Voor de pensioenregeling van Bright hoef je geen eigen bijdragen te betalen, dit wordt voor je geregeld
  • Geniet samen van een heerlijke lunch op kantoor
  • Individuele begeleiding en ondersteuning voor jouw ontwikkeling en persoonlijke groei
  • Regelmatig relevante workshops met het team
  • Prettige en informele werksfeer met jonge, gemotiveerde collega's die regelmatig samenwerken

Enthousiast?

Wil je ons team komen versterken als Customer Support Agent? Dan horen we graag van je! Voor meer informatie kun je altijd bellen naar 020-2440858 en vragen naar Killian.