Customer Success Manager

Solliciteer nu

Customer Success Manager

Kom jij ons gezellige, jonge en ambitieuze team versterken?

Full-time / Part-time · Amsterdam

Over Sitedish

Sitedish levert hét totaalpakket voor bezorg- en afhaalrestaurants en is de Nederlandse grondlegger en marktleider op dit gebied. Met 15 jaar ervaring biedt Sitedish hun diensten inmiddels aan ruim 3.000 restaurants aan. Het totaalpakket van Sitedish bestaat uit een eigen bestelsite, bestelapp, kassasysteem, hardware, BezorgApp en Marketing Tools. Door de restauranthouders te ontzorgen van randzaken, biedt Sitedish hen de mogelijkheid volledig te focussen op het eten. 

Sitedish is in de basis een jong en innovatief SaaS-bedrijf met de missie om bezorg- en afhaalrestaurants minder afhankelijk van bezorgplatforms te maken, waardoor zij enorm kunnen besparen op commissiekosten. Help jij Sitedish mee om verder te groeien?

Over jouw rol

Het leuke is dat de rol van Customer Success Manager compleet nieuw is voor Sitedish! Dat wil dus zeggen dat je zelf de creatieve vrijheid hebt om deze rol in te richten.

Daarom zijn we op zoek naar iemand met de nodige ervaring op het gebied van Customer Success en de bereidheid om écht zijn/haar tanden in dit project te willen zetten. Iemand die initiatief toont en assertief te werk gaat: de bal ligt bij jou... hoe ga jij op efficiënte wijze een succesvol customer success apparaat opzetten en wanneer de tijd rijp is, jouw team uitbreiden? Verras ons en blaas ons omver met jouw correct onderbouwde ideeën en strategieën!

Deze nieuwe en uitdagende rol is in het leven geroepen omdat wij zien dat veel van onze klanten een stuk succesvoller kunnen zijn wanneer ze ondersteuning van ons zouden krijgen. Je zult nauw samenwerken met restauranteigenaren om een diepgaand inzicht te krijgen in hun bedrijfsvoering. Je zult analyseren waar mogelijke verbeteringen kunnen worden doorgevoerd en advies geven om hun prestaties te optimaliseren.

We hebben dus iemand nodig die zowel onze topklanten goed kan onderhouden en daarnaast bij onze sleeping giants nieuw leven in kan blazen door middel van nieuwe processen, adviezen, handvaten en tools aan te reiken. 

Tussendoor word je vaak nog uitgedaagd door jouw collega's voor een potje tafelvoetbal of kun je zelf even lekker chillen in de massagestoel die we op kantoor hebben staan. 

Zie jij jezelf in deze rol? Dan zijn wij op zoek naar jou!

''Ons bedrijf ontwikkelt altijd door en staat nooit stil. We willen altijd meer en beter, dat voel ik bij al mijn collega’s en dat motiveert!''

Diede - Office Manager

Naar wie zijn wij op zoek?

  • Je bent ervaren op het gebied van Customer Success of een vergelijkbare functie

  • Je hebt bewezen resultaten behaald in het opzetten, onderhouden en vooral uitbouwen van klantrelaties

  • Je bent zelfstandig, assertief en in staat om proactief mee te denken met zowel onze klanten als Sitedish zelf

  • Je komt met creatieve oplossingen en ziet altijd mogelijkheden voor verbetering

  • Je bent in staat om volledige processen van begin tot eind op te tuigen en te beheren

  • Je hebt sterke analytische vaardigheden en oog voor detail

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te communiceren op verschillende niveaus in zowel Nederlands als Engels

  • Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau

Deze Happy Tunes draaien wij op kantoor!

Dit krijg je van ons

  • Een startsalaris van €3.800 - €4.500 per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van jouw ervaring
  • 24 vakantiedagen op basis van 40 uur
  • Een Swapfiets
  • Een sportabonnement
  • Een flexibele werkweek van 32-40 uur
  • Een goede pensioenregeling: Sitedish stopt iedere maand, gratis en voor niets nog eens extra 5% van jouw maandloon in jouw pensioenfonds voor je ouwe dag... thank us later!
  • Een luxe en uitgebreide lunchtafel voor zowel de grootste carnivoren als veganisten
  • Een uitdagende en afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid

  • De mogelijkheid om in de toekomst een team op te bouwen en aan te sturen

  • Een prettige en informele werksfeer met jonge, gemotiveerde collega's 
  • Een maandelijkse Sitedish borrel met het lekkerste eten van onze klanten, drankjes en spelletjes in overvloed!
  • Een volledig verzorgd halfjaarlijks teamuitje... zonder al te veel te verklappen wil je deze niet missen!

Enthousiast geraakt? Top!

Wil je ons team komen versterken als Customer Success Manager? Dan horen we graag van je! Voor meer informatie kun je altijd bellen naar 020-2440858.